Skip to content

בניית אתרים לעסקים בחינם:

בעידן הדיגיטלי של ימינו, האמרה "אם אתה לא שם – אתה לא קיים" נכונה שבעתיים. כשכל פרט אינדיבידואלי ממתג את עצמו ברחבי המדיה והרשתות החברתיות, עסקים שלא ימתגו עצמם לפחות כמו מתחריהם – פשוט לא יהיו קיימים ברחבי הרשת.

בימינו זה אומר שהם לא יהיו קיימים כלל. אז עמדנו על חשיבותה הרבה לאין שעור של נוכחות אינטרנטית, אך בעלי עסקים רבים מתקשים למצוא את עצמם בזירה הדיגיטלית, וזאת למרות שהם מודעים לחשיבותה הרבה. טרם אתם ניגשים לבניית אתרים לעסקים בחינם, כדאי לדעת קצת על ההליך עצמו של בניית אתרים ומה הוא כולל:

אתר תדמית, שהוא האתר הנפוץ ביותר עבור עסקים, בעצם מכיל את כל המידע שהצרכן הגולש צריך לקבל על בית העסק והמוצרים שהוא מציע. המטרה באתרי תדמית היא להניע את הלקוח לפעולה, כאשר ההגדרה ל"פעולה" שונה מעסק אחד לשני: רכישה, השארת פרטים, השארת תגובה, צפייה ועוד פעולות דיגיטליות. אתר תדמית טוב, לרוב יכין תוכן אשר מעניק ערך מוסף ללקוח ומגביר את הסיכויים כי יישאר באתר למשך זמן ניכר ואף יותר מכך – יבצע בו פעולה. סוג נוסף של אתר, המתאים בעיקר לעסקים שהמוצרים שלהם מוחשיים (כגון טקסטיל, מוצרי מזון, תכשיטים וכדומה) הוא חנות וירטואלית. חנות וירטואלית, כשמה כן היא, מציעה לגולש מגוון מוצרים תמורת תשלום. חשוב מאוד שהחנות הווירטואלית תכיל את כל המידע שהקונה צריך להיחשף אליו, שכן להבדיל מחנות אמתית, לא ניתן לשאול את המוכר שאלות. בחנות ווירטואלית ההתמקדות תהיה קצרה וברורה ויינתן פוקוס על המוצרים בלבד, שכן הפעולה היחידה אליה מכוונים את הגולשים היא רכישה.

בניית אתרים לעסקים זהו הליך אשר מחירו תלוי בסוג האתר אותו מעוניינים לבנות. כאשר המחירים של אתר תדמית נעים סביב ה-5,000 ₪, ואילו המחיר של הקמת חנות וירטואלית גבוה יותר ונע בין 8,000 ₪ עד ל-14,000 ₪. לכן, כדאי ללכת על האופציה של בניית אתרים לעסקים בחינם, וזאת בעזרת פלטפורמות עזר שונות כגון WIX ו-WordPress. חשוב לציין, שבמידה והחלטתם ללכת על האופציה של בניית אתרים לעסקים בחינם, התייעצו עם מכרים ואנשים שמבינים בתחום על מנת לקבל מושג מקצועי בעניין.

אל תשכחו, כי המוצר המוגמר תמיד ניתן לשינויים, עריכות וליטושים.

 

Published inבניית אתרים

Be First to Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *