Skip to content

מערכות סליקה -כל כך פשוט וקל

בעלי עסק? נמאס לכם ממערכת סליקה מסורבלת? אולי הגיע הזמן להסביר קצת לעומק איך בדיוק היא עובדת כדי שתוכלו לנהל מסע ומתן הוגן מול חברת הסליקה.

מערכות סליקה באינטרנט נמצאות בכל עסק. מערכות אלה כוללות את פרטי העסק, שם הלקוח, מנפיקת כרטיס האשראי, החברה אשר מספקת את שירותי הגבייה. עם מערכות אלו ניתן לגבות את התשלומים השונים עבור מוצרים או שירותים שהלקוח רכש מעסק. בעת בעיה בגביית כרטיס האשראי הן מתריעות לבעל העסק שקיימת בעיה של סירוב, ועל הלקוח לתת כרטיס אשראי אחר על מנת שהעסקה תעבור.

מהי סליקה באינטרנט?

מערכות סליקה באינטרנט הן מערכות אשר אחראיות על גביית התשלום מכרטיס האשראי של הלקוח. הן אלו שבודקות את מצב החשבון של הלקוח, פרטי החשבון שלו ומחליטות אם לאשר את העסקה על המוצר או השירות או לא. כאשר מערכות סליקה מסרבות, בעל העסק מקבל זאת דרך מכשיר הסליקה כאשר הוא רואה סירוב חברת האשראי. במצב זה יעביר שוב את האשראי ואם שוב הוא יהיה בסירוב, יבקש מהלקוח כרטיס אשראי אחר או שישלם במזומן או בצ'ק.

מה תפקידן

הסליקה באינטרנט נועדה לבדוק את כרטיס האשראי של הלקוח, כאשר הבדיקה כוללת את חשבון בנק הלקוח, האם הוא בחריגה או שהוא מעוקל. במידה והחשבון לא בעיקול או בחריגה לרוב יתקבל אישור מחברת האשראי ולאחריו חשבונית מס עבור הקנייה. אך ישנם מקרים שלא יתקבל חיוב עקב עיקול, חריגה או חריגה ממסגרת האשראי. בכל בעיה של סירוב הגבייה עבור המוצר או השירות מעדכנת חברת האשראי את הלקוח האם העסקה בוצעה או שיש סירוב מחברת האשראי.

מה היתרונות של סליקה באינטרנט?

לסליקה באינטרנט יתרונות לא מעטים. מערכות סליקה הן מערכות חכמות ומהירות מאוד, כך שתוך דקות ספורות הן מעדכנות את בעל העסק במידע לגבי העסקה, במידה ולא ניתן לגבות את התשלום עבור העסקה הוא כותבות לו סירוב ואז הקופאי צריך לבקש כרטיס אשראי אחר או תשלום אחר.

מערכות הסליקה הן מערכות מאובטחות מאוד, כך שהאבטחה והצפנה שלהן גבוהה מאוד ואין חשש שהפרטים של הלקוח יהיו חשופים לכל, במיוחד שמדובר על עסקאות באינטרנט. מערכות הסליקה הן מערכות נוחות לשימוש, וניתן לקבל איתן מידע און ליין.

אז מהי חברת הסליקה הטובה ביותר כיום?

אחרי בדיקה שלנו וסקר קצר שערכנו בקרב בעלי עסקים, הרוב המוחץ המליץ לנו על ישראכרט עסקים. לדבריהם השירות, רמת המוצרים והתמורה לפי מחיר, כל אלה טובים יותר בפעם משאר המתחרים.

 

Published inסליקה

Be First to Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *