Skip to content

יצירת אתר וירטואלי באופן עצמאי?

יצירת אתר וירטואלי, נחשבת למיומנות נחוצה מאוד בעולם הטכנולוגי של ימינו.

מפתחים ויוצרי אתרים רבים, מוצאים עצמם בחוד החנית של הטכנולוגיה וההייטק, מועסקים במגוון משרות נרכשות, והכי חשוב – יודעים לבצע יצירת אתר וירטואלי מאפס לכל דבר שנדרש מהם. רבים מאתנו חפצים באתר, לכל מטרה שהיא – בלוג, אתר עסקי, רשת חברתית או עבור כל מטרה שהיא. הבשורה המשמחת היא, שבמרחק כמה ימים אינטנסיביים, אתם יכולים לרכוש מיומנויות ליצירת אתר וירטואלי באופן עצמאי. אז כיצד לעשות זאת?

בניית אתרים – מה זה בכלל?

לפני הכל, חשוב להבין מהו בעצם תהליך יצירת אתר וירטואלי. על מנת להבין זאת, צריך לדעת איזה כלי מציג את האתר – הדפדפן. הדפדפן הוא תוכנת מחשב בפני עצמה שתפקידה לקרוא עמודי תוכן (בעזרת אלגוריתם ייחודי) ולהציג אותם בהתאמה לפקודת העיצוב המשתייכת אליהם. בין הדפדפנים המוכרים לנו כיום נמצאים הכרום, פיירפוקס ואופרה. בעבר הדפדפן הבולט היה של אקספלורר, שכיום נדחק לפינה בעקבות יעילותם של המתחרים ורמתם הגבוהה בתחום חוויית המשתמש לעומת האקספלורר. התוכנות הבסיסיות איתן בונים אתרים הן: HTML, CSS ו- JavaScript. את שלושת התוכנות הללו שווה ללמוד בעזרת קורס פיתוח אתרים מקצועי ומתקדם שיעניק לכם את כלי הלמידה הנכונים.

היכן לומדים?

ברחבי האינטרנט ישנם קורסים מזורזים ועצמאיים ליצירת אתר וירטואלי, כאשר ניתן לבחור באחד מהמוני הקורסים המוצעים לכם ברשת. חשוב לוודא, כי הקורס שאותו אתם בוחרים, אינו מבטיח לכם הבטחות מרחיקות לכת לפיהן תהפכו למתכנתים שווים למי שהרגע סיימו מדעי המחשב מהטכניון. קורסים אשר מבטיחים הבטחות מסוג זה, לרוב עסוקים בלייצר באז במקום להתעמק בחומר. וודאו, כי החומר הינו מובנה ותכליתי וכי כל שיעור בקורס מוקדש ללמידת שלב אחר, התרחקו מקורסים הנראים מפוזרים מדי בחומר שלהם ובדרך הלימוד.

כמה זמן?

יצירת אתר וירטואלי זוהי משימה לא פשוטה, אך אפשרית. משך זמן הלמידה משתנה מקורס לקורס ומרמה אחת לאחרת. בחרו בקורס המתאים לכם ביותר, ואל תתפתו לבחור בקורסים הקצרים ביותר, שכן סביר שהם לא יהיו מעמיקים במיוחד. והכי חשוב – היו סבלניים לאורך התהליך, לא לומדים יצירת אתר וירטואלי תוך יום, רק לאחר עבודה קשה תוכלו לקצור את הפירות.

Published inבניית אתרים

Be First to Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *