Skip to content

אתר מסחר אלקטרוני לקידום עסקים וחברות

חנות מקוונת היא אחד המכשירים הכי משמעותיים שיסייעו לכם להגיע לרווחים מהירים.

לא צריך לשלם שכירות על מבנה, ולהיות מחויבים לאגרת שילוט של העירייה. במקום זאת, ניתן להקים באינטרנט חנות ולשלם על אחסונהּ בשרת בלבד, וזה כבר כסף קטן מאד לעומת החנות הרגילה. אתר מסחר אלקטרוני פותח לכם צוהר לעולם מסחר שלם שלא ידעתם אודותיו קודם לכן, אשר צפוי להניב לכם הכנסה בהיקפים רחבים הרבה יותר ממה שהורגלתם בעבר.

אתר מסחר אלקטרוני – ההתחלה

על מנת להתחיל לבנות חנות באינטרנט עליכם להיעזר במספר פלטפורמות. ראשית כל, עליכם להכיר כיצד עובדת החנות. היא מתבססת על מאגר SQL של מוצרים אשר יכול להיות מעודכן אוטומטית על ידכם ללא התערבות שלנו כחברת בניית אתרים. אנחנו מתכנתים לכם את מאגר החנות, ומאותו רגע אתם יכולים להוסיף מוצרים בכוחות עצמכם. שנית, קניית מוצרים באתר מסחר אלקטרוני תיעשה באמצעות ערוצים מאובטחים שתקבעו מראש. המשמעות היא שלא תהיה זליגה של פרטי האשראי של הלקוחות, ואתם תקבלו את כספכם באופן מאובטח דרך אתר סליקה אמין. שלישית, עליכם לבנות רשימת תפוצה של אנשים הצפויים, בחלקם, להיות הלקוחות העתידיים. כיצד בונים את הרשימה, אם כן?

יצירת מאגר הלקוחות הראשוני

על מנת ליצור מאגר לקוחות ראשוני אשר יצדיק יצירת אתר מסחר אלקטרוני, עליכם לבחון את פנקס הכתובות של האמייל שלכם, ולהכין רשימת מכותבים העשויה לקנות מכם מוצרים. רצוי שיהיו בה כמה שיותר פרטים. את מייל הפרסום אין לשלוח מהאמייל בשום אופן, אלא רק משירות דיוור תפוצה חוקי, המספק בניית רשימות תפוצה. גם דרך ערוץ זה, מכותב שלכם יכול לתבוע אתכם בלי הוכחת נזק, אבל לרוב לא רק שזה לא קורה, אלא נרשמת היענות לקנייה. במידה והמכותב מחליט לנקוט נגדכם צעדים, זה לרוב יהיה מייל זועם בו הוא מבקש להיגרע מהשירות, ועל פי חוק הוא בכלל לא צריך לעשות זאת, כי מוצב כפתור "גרע אותי" כחוק בכל הודעה.

התועלת של החנות לך – כעוסק

תזרים מזומנים מהיר, תהליך מכירה פשוט בלי לצאת מהבית, אספקת מידע מכירה כמו חשבונית, הורדה ממלאי החנות שלכם, וכד' – באופן מהיר. דיווח מאתר סליקת האשראי באופן שוטף.

למידע נוסף על אתר מסחר אלקטרוני, פנו אלינו! או כתבו לנו בתגובות.

Published inחנות וירטואלית

Be First to Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *